Sidekick admin

Waar kan Sidekick Admin bij helpen?

Sidekick Admin biedt freelance administratieve ondersteuning aan waaronder o.a.:

  • Office management (agenda- en e-mailbeheer, klassement, digitaliseren…)
  • Finance (offertes opvolgen, facturen opmaken, betalingen verwerken…)
  • Communicatie (presentaties opmaken, nieuwsbrieven versturen, documenten opmaken…)
 

Ben je niet zeker of een bepaalde taak tot ons pakket hoort, contacteer ons dan vrijblijvend om te kijken of wij jou kunnen verder helpen!

 

Wat zijn de voordelen van freelance administratieve ondersteuning?

  • Kostenefficiëntie: het inhuren van freelance administratieve ondersteuning is vaak voordeliger dan het in dienst nemen van een fulltime medewerker
  • Flexibiliteit: freelancers kunnen flexibel werken en zijn beschikbaar op momenten wanneer je extra hulp nodig hebt, je kunt hun inzet en beschikbaarheid aanpassen aan jouw behoeften
  • Expertise: onze freelancers zijn specialisten in hun vakgebied en hebben uitgebreide ervaring opgebouwd in administratie
  • Tijdsbesparing: door een freelance administratieve ondersteuning in te schakelen, kan jij je richten op de kernactiviteiten van jouw business
  • Onafhankelijkheid: als je een freelancer inhuurt, heb je geen verplichting om sociale premies, pensioenregelingen en andere vergoedingen te betalen, zoals je zou moeten doen bij een vaste medewerker
 

Kortom, wij ontzorgen jou zodat jij als ondernemer meer tijd, focus, structuur en gemoedsrust ervaart.

 

Hoe gaat het precies in zijn werk als ik Sidekick Admin wil inhuren?

Neem eenvoudigweg contact op met ons via het contactformulier of de contactgegevens op onze website. Tijdens een kennismakingsgesprek met zaakvoerster Wendy Genyn worden jouw specifieke noden en behoeftes besproken en achteraf in een samenwerkingsvoorstel gegoten. Eens dit voorstel wordt goedgekeurd, kunnen we direct aan de slag!

 

Hoe verloopt de opstart?

De kennismaking gebeurt telkens door Wendy Genyn die jouw vaste Sidekick aanduidt. Op de dag van de opstart zouden we toegang nodig hebben tot de platformen die jij gebruikt (mailbox, boekhoudprogramma’s etc.). Gaandeweg wordt onze Sidekick wegwijs gemaakt doorheen de uit te voeren taken.

 

Hoe zit het met confidentiële informatie en vertrouwelijkheid?

Bij Sidekick Admin begrijpen we dat vertrouwelijkheid een essentieel aspect is van onze dienstverlening. We zijn zeker ook bereid om een geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen indien gewenst.

Goed om weten is dat je met het verlenen van een mandaat weinig tot geen risico loopt als we toegang zouden hebben tot jouw bankgegevens. Hiermee kunnen we enkel jouw bankrekening bekijken en betalingen klaarzetten maar geen verrichtingen uitvoeren.

 

Wat zijn jullie tarieven?

Er zijn 2 opties bij Sidekick:

  1. Uurtje factuurtje: je krijgt aan het einde van elke maand een factuur aan het basistarief
  2. Pakketprijs: dit kan vanaf 10u en wordt van tevoren gefactureerd, afhankelijk van het aantal aangekochte uren wordt er een korting verrekend
 
 

Hoe flexibel is de samenwerking?

Wij werken zowel van thuis uit als op locatie, afhankelijk van jouw wensen.

De werkuren kunnen toenemen of inkrimpen naar gelang de nood. Starten kan vanaf 4u per maand.

Is jouw bedrijf gegroeid en wil je iemand vast in dienst nemen, dan kan de samenwerking met Sidekick Admin (tijdelijk) stopgezet worden mits een opzegtermijn van één maand.

 

Werken jullie onder onze bedrijfsnaam?

Ja, alle communicatie verloopt onder jouw bedrijfsnaam.