Betrouwbare administratieve ondersteuning
Heb je niet genoeg tijd meer om ook de administratie van je bedrijf perfect op te volgen? Laat ons dan helpen.
Wij begrijpen als geen ander dat het runnen van een bedrijf veel tijd en inspanning vergt. Daarom staan wij klaar om jou de nodige administratieve ondersteuning te geven. Door een Sidekick Admin in te schakelen, kun jij je focussen op de groei van je bedrijf, terwijl wij de administratieve rompslomp voor onze rekening nemen.
De voordelen van administratieve ondersteuning

Tijd
Meer tijd, wie wil dat niet! Werk doorgeven in plaats van het zelf uit te voeren, zorgt voor minder stress en meer tijd voor wat echt belangrijk is voor jou.

Focus
Hou focus op waar je zelf écht goed in bent en maak zo van je onderneming een succes.
Besteed uit wat je kan en profiteer van die extra luxe.

Structuur
Last van chaos in je hoofd of op kantoor?
Het opzetten van een gestructureerde opvolging zorgt voor overzicht en rust.

Gemoedsrust
Schrap die vervelende to-do's uit je lijstje, je kan erop vertrouwen dat de zaken die je doorgeeft in orde gebracht worden.
Freelance administratieve ondersteuning
Zo’n freelance administratieve ondersteuning geeft jou de nodige flexibiliteit, zonder de verplichting om iemand fulltime in dienst te nemen. Afhankelijk van jouw behoeften, bespreken we samen het aantal uren dat je per week een beroep kan doen op je sidekick.
Een freelance administratieve professional is dan ook kosteneffectief. Je betaalt alleen voor de gewerkte uren, aan een vooraf afgesproken tarief, dat zeker binnen het budget van je onderneming past.
Tenslotte zijn we ook efficiënt. Elke Sidekick Admin heeft de nodige expertise en gespecialiseerde vaardigheden, want ze zijn goed opgeleid en hebben ruime ervaring in verschillende administratieve taken.
Wij bezorgen jou snel een deeltijds administratief bediende
Zo kan jij je binnenkort weer helemaal focussen op de groei van je bedrijf.
Contacteer ons vandaag nog en we bekijken hoe snel we jou kunnen helpen aan een deeltijds administratief bediende.
Liever een Virtual Assistant?
Als je ervoor kiest om met een virtual assistant te werken, dan verloopt de communicatie via verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon, chat of videoconferenties. Dit stelt je in staat om taken, instructies en updates gemakkelijk over te brengen, ongeacht waar iedereen zich bevindt.
Om documenten en gegevens te delen, kun je gebruik maken van cloudopslag- en samenwerkingstools zoals Google Drive, Dropbox of Microsoft Teams. Hierdoor kunnen jij en je virtual assistant gemakkelijk bestanden delen, bewerken en bijwerken.
Flexibiliteit is troef bij een Virtual Assistant
Een Virtual Assistant van Sidekick Admin is bijzonder flexibel. Wist je dat je al een beroep kan doen op zo’n administratieve ondersteuning op afstand vanaf 1 uur per week? Zo kan je écht helemaal volgens jouw behoeften de hulp krijgen die je nodig hebt.
De klantendatabase moet op orde gezet worden? De nieuwsbrief moet opgemaakt en verstuurd worden? De offertes hebben dringend nood aan opvolging? Het kan allemaal.
Dankzij goede communicatie en duidelijk afspraken is jouw Virtual Assistant toch een deel van je bedrijf en krijg jij de administratieve hulp die je nodig hebt.
Wat zeggen onze klanten over Sidekick Admin...
Wendy heeft ons zeer goed ondersteund. Ze weet van aanpakken en werkt zich in een mum van tijd in. Ze is altijd vrolijk en het klikte ook met de collega’s. Ze is heel efficiënt. Niet twijfelen om met sidekick admin te werken!
Fantastische administratieve ondersteuning en dat altijd met de grote glimlach!
Superbedrijf om mee samen te werken wij zijn tevreden klanten
Wij hebben een hele fijne en vlotte samenwerking met Sidekick dus een aanrader 👌
Super vlotte communicatie, vriendelijk, sociaal, begrijpt snel wat er moet gebeuren en ‘vat de koe meteen bij de horens’. Hele fijne samenwerking! Vanwege Twikit NV
Wendy & team doen voor mijn firma D’Heldt een stuk van de facturatie en dat doen ze uitstekend. Wij werken reeds een halfjaar samen en alles is steeds perfect verlopen.
Na lang zoeken naar de geschikte partner om administratieve taken toe te vertrouwen, kwam ik Sidekick Admin terecht. Meteen bij het intakegesprek was het duidelijk dat ze me de nodige helpende handen kon bieden die ik nodig had om taken tot een goed einde te kunnen brengen en om terug door het bos de bomen te kunnen zien. Vanaf dag één had sidekick Dorien weinig woorden nodig om aan de slag te kunnen. Haar hands-on stijl en flexibele instelling maken haar een goede match en de welkome rechterhand die ons werk lichter maakt.
Erg fijne samenwerking. We werken samen met Dorien van Sidekick Admin en kunnen altijd rekenen op een foutloze uitvoering van de taken, samen met een vriendelijk en snel contact. Een bedrijf dat actief out-of-the-box meedenkt. Zeker een aanrader!
Gedreven, professioneel, flexibel. Enkele kernwoorden om sidekick admin te typeren. Een echte aanrader wanneer je hulp nodig hebt bij je administratie.
Een hele fijne samenwerking met Sidekick! Vanaf het eerste moment nam Wendy alles met de glimlach en het nodige professionalisme vast. Alles wordt nauwkeurig opgevolgd. Wij laten met een gerust hart allerhande administratieve taken over aan Sidekick. Zo kunnen wij ons focussen op onze core activiteiten. Win-win!
Wendy neemt mij heel wat papierwerk uit handen wat me de ruimte biedt om meer met mijn klanten en projecten bezig te zijn. Correct, vriendelijk en enthousiast. Heel aangenaam samenwerken!
Nathalie Borremans
22/03/2022
Administratieve ondersteuning waarop je kan vertrouwen!
Fried Van Opstal
25/03/2022
Tania Vanryckeghem
28/10/2022
jo maeckelbergh
08/05/2023
Creatic Digital Agency
22/03/2022
Geert en Kjell
28/03/2022
Enki Denys
08/06/2023
R. Lizen
07/12/2024
Cedric Blanpain
19/02/2024
Liesbeth Rottiers
10/10/2023
Anouk Van de Casteele
07/12/2024
Homescape
10/09/2023