Betrouwbare administratieve ondersteuning
Heb je niet genoeg tijd meer om ook de administratie van je bedrijf perfect op te volgen? Laat ons dan helpen.
Wij begrijpen als geen ander dat het runnen van een bedrijf veel tijd en inspanning vergt. Daarom staan wij klaar om jou de nodige administratieve ondersteuning te geven. Door een Sidekick Admin in te schakelen, kun jij je focussen op de groei van je bedrijf, terwijl wij de administratieve rompslomp voor onze rekening nemen.
De voordelen van administratieve ondersteuning

Tijd
Meer tijd, wie wil dat niet! Werk doorgeven in plaats van het zelf uit te voeren, zorgt voor minder stress en meer tijd voor wat echt belangrijk is voor jou.

Focus
Hou focus op waar je zelf écht goed in bent en maak zo van je onderneming een succes.
Besteed uit wat je kan en profiteer van die extra luxe.

Structuur
Last van chaos in je hoofd of op kantoor?
Het opzetten van een gestructureerde opvolging zorgt voor overzicht en rust.

Gemoedsrust
Schrap die vervelende to-do's uit je lijstje, je kan erop vertrouwen dat de zaken die je doorgeeft in orde gebracht worden.
Freelance administratieve ondersteuning
Zo’n freelance administratieve ondersteuning geeft jou de nodige flexibiliteit, zonder de verplichting om iemand fulltime in dienst te nemen. Afhankelijk van jouw behoeften, bespreken we samen het aantal uren dat je per week een beroep kan doen op je sidekick.
Een freelance administratieve professional is dan ook kosteneffectief. Je betaalt alleen voor de gewerkte uren, aan een vooraf afgesproken tarief, dat zeker binnen het budget van je onderneming past.
Tenslotte zijn we ook efficiënt. Elke Sidekick Admin heeft de nodige expertise en gespecialiseerde vaardigheden, want ze zijn goed opgeleid en hebben ruime ervaring in verschillende administratieve taken.
Wij bezorgen jou snel een deeltijds administratief bediende
Zo kan jij je binnenkort weer helemaal focussen op de groei van je bedrijf.
Contacteer ons vandaag nog en we bekijken hoe snel we jou kunnen helpen aan een deeltijds administratief bediende.
Liever een Virtual Assistant?
Als je ervoor kiest om met een virtual assistant te werken, dan verloopt de communicatie via verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon, chat of videoconferenties. Dit stelt je in staat om taken, instructies en updates gemakkelijk over te brengen, ongeacht waar iedereen zich bevindt.
Om documenten en gegevens te delen, kun je gebruik maken van cloudopslag- en samenwerkingstools zoals Google Drive, Dropbox of Microsoft Teams. Hierdoor kunnen jij en je virtual assistant gemakkelijk bestanden delen, bewerken en bijwerken.
Flexibiliteit is troef bij een Virtual Assistant
Een Virtual Assistant van Sidekick Admin is bijzonder flexibel. Wist je dat je al een beroep kan doen op zo’n administratieve ondersteuning op afstand vanaf 1 uur per week? Zo kan je écht helemaal volgens jouw behoeften de hulp krijgen die je nodig hebt.
De klantendatabase moet op orde gezet worden? De nieuwsbrief moet opgemaakt en verstuurd worden? De offertes hebben dringend nood aan opvolging? Het kan allemaal.
Dankzij goede communicatie en duidelijk afspraken is jouw Virtual Assistant toch een deel van je bedrijf en krijg jij de administratieve hulp die je nodig hebt.
Wat zeggen onze klanten over Sidekick Admin...
Wendy neemt mij heel wat papierwerk uit handen wat me de ruimte biedt om meer met mijn klanten en projecten bezig te zijn. Correct, vriendelijk en enthousiast. Heel aangenaam samenwerken!
Wij zijn blij om samen te werken met Dorien, een ware Sidekick, die wekelijks bij ons op kantoor komt. Dorien neemt haar verantwoordelijkheden niet alleen zeer serieus, maar rondt ook elke taak met uitzonderlijke zorg en aandacht voor detail af.
Na lang zoeken naar de geschikte partner om administratieve taken toe te vertrouwen, kwam ik Sidekick Admin terecht. Meteen bij het intakegesprek was het duidelijk dat ze me de nodige helpende handen kon bieden die ik nodig had om taken tot een goed einde te kunnen brengen en om terug door het bos de bomen te kunnen zien. Vanaf dag één had sidekick Dorien weinig woorden nodig om aan de slag te kunnen. Haar hands-on stijl en flexibele instelling maken haar een goede match en de welkome rechterhand die ons werk lichter maakt.
Gedreven, professioneel, flexibel. Enkele kernwoorden om sidekick admin te typeren. Een echte aanrader wanneer je hulp nodig hebt bij je administratie.
Wij hebben een hele fijne en vlotte samenwerking met Sidekick dus een aanrader 👌
Superbedrijf om mee samen te werken wij zijn tevreden klanten
Fantastische administratieve ondersteuning en dat altijd met de grote glimlach!
Een hele fijne samenwerking met Sidekick! Vanaf het eerste moment nam Wendy alles met de glimlach en het nodige professionalisme vast. Alles wordt nauwkeurig opgevolgd. Wij laten met een gerust hart allerhande administratieve taken over aan Sidekick. Zo kunnen wij ons focussen op onze core activiteiten. Win-win!
Erg fijne samenwerking. We werken samen met Dorien van Sidekick Admin en kunnen altijd rekenen op een foutloze uitvoering van de taken, samen met een vriendelijk en snel contact. Een bedrijf dat actief out-of-the-box meedenkt. Zeker een aanrader!
We zijn bij VILS nog maar net gestart met de samenwerking met Dorien van Sidekick Admin en wat een fantastische ervaring is het tot nu toe! Dorien pakt met veel enthousiasme de taken op die ik niet leuk vind en waar ik simpelweg geen tijd voor heb. Haar nauwkeurigheid en positieve houding maken elke samenwerking een feestje. Het mooiste is: terwijl zij het werk van mijn schouders neemt, word ik er ook nog eens vrolijk van! 🎉 Kortom, als je op zoek bent naar iemand die je ontzorgt met een glimlach, dan is Dorien de perfecte keuze. Dank je wel, Sidekick, voor deze geweldige ondersteuning! 🙌✨
Super vlotte communicatie, vriendelijk, sociaal, begrijpt snel wat er moet gebeuren en ‘vat de koe meteen bij de horens’. Hele fijne samenwerking! Vanwege Twikit NV
Homescape
10/09/2023
Said Al Farisi
04/03/2024
R. Lizen
07/12/2024
Liesbeth Rottiers
10/10/2023
Creatic Digital Agency
22/03/2022
jo maeckelbergh
08/05/2023
Tania Vanryckeghem
28/10/2022
Anouk Van de Casteele
07/12/2024
Cedric Blanpain
19/02/2024
Jolien Goris
30/11/2024
Geert en Kjell
28/03/2022
Administratieve ondersteuning waarop je kan vertrouwen!
Fried Van Opstal
25/03/2022